Karışık // Tek Nostalji Mp3 (yerli)

  1. Grup Gündoğarken – Sen Benim Şarkılarımsın
  2. Ertan Anapa – Benimdin Sen Aşkınla (1971)
  3. Cem Karaca – Bu Son Olsun
  4. yurdaer doğulu – yağmur (1973)
  5. Erkin Koray – Silinmeyen Hatıralar
  6. Kamuran Akkor – Kuşlar Getirir Sesini Bana
  7. Coşkun Demir – Sensiz Bensiz (1982), Duydum ki Unutmuşşsun Gözlerimin Rengini…..
  8. Ajda Pekkan – Tanju Okan – Hancı
  9. Sezer Güvenirgil – Aşktan da Öte
  10. İskender Doğan – Kan ve Gül
  11. Mehmet Taneri – Seni Sevmek (1969)
  12. Tufan Kayhan – Hadi sen de git
  13. Esmeray – Yaz Romancı
  14. Füsun Önal – Çocuklar Gibi (tek parça)
  15. Ali Ercan – kiz sen istanbulun neresindensin
  16. Selçuk Ural–Gülel Güle Sana:)
  17. Sevda Karaca – Çık Ortaya (plak kayıt)
  18. Ferdi Özbeğen – Piyanist
  19. İskender Doğan – Menekşenin Moru
  20. Sevda Karaca – Bir Sevda Geldi Başıma
  21. Mehmet Pekün – Zor Dostum Zor
  22. nese karabocek film muzigi
  23. allah belani versin cafer cafer
  24. adnan varveren-avaremu
  25. semiramis pekkan-olmaz bu iş olamaz
  26. nese karabocek den aglama deymez hayat
  27. Selçuk Ural-Çağırsan Beni
  28. Berkant-Bekle Beni
  29. Berkant-Seni Bulsam Beni Beklerken
  30. Berkant-Ben Sen O
  31. Kerem Yılmazer-Ah Sen Sen
  32. Berkant-Yıllardan Sonra Dönersen
  33. Berkant-Ey Sevda
  34. Erkin Koray-Meçhul (Doğa-92 ye teşekkür için)
  35. Ercan Turgut – Neredesin Sen
  36. erkin koray sevenler buraya hücummm
  37. eskilere gitmek isteyen buraya
  38. gel gel edip akbayrama gel
  39. Semiramis Pekkan – Senden Vazgeçemem (1971)
  40. zeki müren-akşam olur gizli gizli ağlarım(bence mutlaka dinleyin)
  41. 3 Hürel Ne Olurdu Sanki
  42. İlhan İrem – Ben Değilim
  43. Erol Evgin Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım
  44. Ercan Turgut – Unutamazsın
  45. Ercan Turgut – Kader Diyemezsin
  46. Ercan Turgut – Sultanım
  47. Nilgün Ceyhan – İpek Saçlar (Plak Kayıt)
  48. Nazan Yeşiltan – Seni Çok Seviyorum
  49. Yurdaer Doğulu – Sevemem Artık
  50. Juanito – Artık Yalnızım
  51. Ceylan Ece – Çal Çobanım
  52. Esin Engin – Bana Ellerini Ver
  53. Selçuk Ural–Gelsende Göremezsin:)
  54. Antwerp Gipsy & Ska Orchestra-Artık Sevmeyeceğim
  55. Barış Manço – Baba Bizi Eversene ‘de çalan şarkısı
  56. ::S.Egemen & D.Summer – Şimdi Ne Yapsam(Fidye)& The Hostage::
  57. ZEKI MUREN seni andim bu gece
  58. KarŞiyaka “İmbat Eser Yollarinda”
  59. Gönül Gül — Buruk Acı
  60. Harika Değirmenci – Ah Ne Güzelsin Dünya
  61. Yeşim & Dün bugün orkestrası – Aşk alfabesi
  62. Sibel Egemen – Senin Vicdanın Yokmu
  63. ::NiL Burak – Ya Mustafa::
  64. Nil Burak – Sana Alışıyorken
  65. Aysun Kocatepe – Aşk Belki
  66. Emel Sayın – 4 adet Nostalji
  67. Okyay – Sen Bana He Desen
  68. Gönül Turgut…..Aşkı Sende Buldum
  69. Üç Hüreller – Bir Sevmek Bin Defa olmek Demekmis……
  70. Ali Kocatepe – Bir Küçük Ayrılık (İstek Üzerine)
  71. Doğan Canku – Yaşamak Güzel
  72. Sevingül Bahadır – Kilim
  73. Zerrin Zeren–3 şarkısı–DERYA KESİM Dosta.*.*.
  74. Eda Berker-Beni Sana Hapsettin
  75. Güzin İle Baha – Sivastopol Önünde (1971)
  76. Samime Sanay – Bir İlkbahar Sabahı
  77. ( Ayla Dikmen – Anlamazdın )
  78. Okyay–Gel Esmerim.*.*i*.
  79. ERKİN KORAY==Meçhul__’Gönül Dostum_’Kerkenes’e
  80. Yeliz- hayalimdeki adam
  81. Serkan – Vah Vah Neler Olmuş
  82. Hayrullah Özden – Ben Bülbül Olamadım
  83. ERKİN KORAY—SANMA—–45 Likten Kayıt::)
  84. Erkin Koray – Sevince
  85. esin engin-alagöz
  86. Erdem Alkın – Kısa Oyun
  87. Okyay–Deniz ve Sen–Kerkenes ve Recnut Dostlarıma.*.*
  88. Salih Turhan – Sensizliğimi Silmeliyim (1972)
  89. Seçme 3 Hürel Şarkıları (40 Adet)
  90. Ilhan Irem – Konusamiyorum & Anlasana 2 Favori Parçam…
  91. grup vitamin-bayıra karşı
  92. grup vitamin-ismail
  93. Barış MANÇO-Gamzedeyim Deva Bulmam-Rezil Dede-Çay Elinden Öteye
  94. Erdem Alkın – Cımbızlı Şiir
  95. Semiramis Pekkan & Orhan Gencebay — Çöpçatan – Nasıl Olur Demeyin Dinleyin …
  96. ::Mercedes – Çok Yazık Sana::
  97. Banu Kırbağ-Ölsemde Bir ( Yol Arkadaşım )
  98. Alpay – Mutluluktan Ağlarken
  99. Genç Osman – Doğru mu
  100. İsmet Nedim – Ben Kimi Seveceğim (1974)
  101. Ağla Gitar Çal Gitar-Yaşar Güvenir-İçten ve Duygusal Yorumuyla-((-_-))
  102. Ertan Anapa – Sokağından Geçtim Dün Gece
  103. Erdem Alkın – Çingene Zaman
  104. [RS] Nilüfer – İntizar
  105. Ali Rıza Binboğa – Baharım Sensin & Öğretmen & Yarınlar Bizim
  106. Esengül – Taht Kurmuşsun Kalbime + Kaderimin Oyunu…
  107. Nonna Bella – Hayat Bitmeden (1972)
  108. Zeki Müren – Seninle Aşkımız Eski Bir Roman
  109. Fikret Kızılok Leman Sam – Gönül, Sensiz Olmaz , Bu Kalp Seni Unutur mu,…….
  110. Aşık Ali NURŞANİ(Yabanın KIŞI Başka)DjuMut(Özel çekimler)
  111. Nilüfer-Mor Menekşe,Sensiz Yıllarda,Kar Taneleri,Dönsen Bile,Sevmek Eskidendi Güzelim
  112. Nilgün Yomulcay – Cimri Sevgilim
  113. Beyaz Kelebekler—buĞulu GÖzler::)
  114. Melih Kibar-çoban yıldızı
  115. Ajda Pekkan – Tanrı Misafiri(Orjinal)
  116. Füsun Ünal – Sende Başka (1972)🙂
  117. Hatırla Sevgilim-Los Tres Carinos(İşte Nostalji)((-_-))
  118. ERKİN KORAY–SEVDİĞİM–Orjinal Versiyonu–45 Likten Kayıt::)
  119. Kenan İşler – İstanbul Sokakları ( Taş Plak )
  120. Hülya (Kırbağ) – Çiçeklerin Dili
  121. IŞIK ÖZTÜRK – Şimdi Ne Olacak
  122. ::Gökben – Çiripi Çirapa::
  123. Ajda Pekkan,Beş Yıl Önce On Yıl Sonra – Onlar Gibi Olsak
  124. Senay – Sev Kardesim (No Rapid)
  125. Tülay Özer – İkimiz Bir Fidanın Güller Açan Dalıyız…..
  126. İKİ GÖLGE-ŞEHRAZAT-(All Hung Up In Your Green Eyes) Sirona’ya ((-_-))
  127. Kime Derler Sana Derler-Sacha Distel-(İşte Nostalji)((-_-))
  128. funda-çaresim 1976
  129. Levent Yüksel – Kadınım
  130. Zeki Müren – Bir Sabah İstiyorum
  131. şecaattin tanyerli-sevdim bir genç kadını
  132. Cengiz Coskuner – Yildönümü
  133. Gülden Karaböcek – Dilek Taşı
  134. [RS] Nilüfer – Benim için öldün artık
  135. Ajda Pekkan – Tek Yaşanır Mı
  136. Cici Kızlar-I IH😀 (1975’in şarkısı) tavsiye…
  137. Selçuk Ural–Dertlerimi Zincir Yaptım:
  138. [RS] Zeki Müren – Sevgimizin Aşkımızın Üstünden Sene Geçti Mevsim Geçti Ay Geçti
  139. Gülden Karaböcek – Ne Zaman Bitecek Tanrım Bu Azap
  140. Neşe Karaböcek – Özlem Rıhtımı
  141. Erkin Koray – Anma Arkadaş
  142. Zekai Tunca – Tanrim
  143. Ercüment Vural – Rüyalar (1995)

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

