Cep Tel Müzikleri

  1. Cankan-Bittin Sen
  2. Emre Aydın – Belki Bir gün özlersin [Avi+3gp]
  3. Özgün – Aşk Çiçeği 3gp
  4. Athena-Kanim Sari Lacivert-3gp-avi-yotube ve daha fazlası
  5. ceza feat sezen aksu-gelsin hayat bildiği gibi(içerde)
  6. MAZOTÇU-2 Evet Arkadaşlar mazotçunun 2. versiyonu buyrun
  7. Shake it up sekerim-Kenan Dogulu EUROVISION
  8. Gençlere yönelik dini Klip
  9. DJ AKMAN – Bir Fidan Gibi…Avi+3gp…..
  10. efsane geri döndü Laco Tayfa-Istanbul Twilight
  11. GÜlmekten KirilacaĞiniz Klİp
  12. işte komik tel şakası daha önce nete verilmedi
  13. SaKARoN🙂 { no RapiD }
  14. Sivaslı Safiye-Why ı do-Bomba klip-3gp
  15. Sagopadan Kendime sarılır donarım nakarat bölümünde ağlatır(wav, amr, mp3)
  16. 2006-2007 Süper Lig te 18 Takımın Attığı En Güzel 18 Gol.(Avi+3gp)…
  17. BoMBa ZiLSeSLeRi-18 aDeT kaçırmak isteyemeceğin türden
  18. 4800 Ringtones | MIDI | 30,80 Mb
  19. rober hatemo-senden çok war
  20. Nelly Furtado – Promiscuous [3gp]
  21. Böyle Arşiv Görülmedi:Tam 16500 Tane Polifonik Melodi
  22. Karışık yeni eski wav sesler
  23. Demet Akalin Tatİl Sadece Nakarat
  24. Sİbel Can -cakmak Cakmak Remİx Cep Telefonlari İÇİn
  25. YENi SaYıLaBiLeCeK MELODİLER
  26. Şahan Sesleri…
  27. Canı Sıkılan Adam(Turkcell-im)
  28. sağlam bi trance
  29. !!!!yabancı listeden isteginizi soyleyin mp3 formatında cep telde kullanın!!
  30. Gökhan Özen – Resimler & Hayaller (01.08.2007) Full Albüm Mp3 leri
  31. Canlı yayında Billur Kalkavana köpek tacizi
  32. CEM YILMAZ – Türk Telekom Reklamı
  33. [Mission Impossible] Görevimiz Tehlike
  34. Alİ-g BaŞ Belasi KaÇirmayin
  35. 3gp Video Arşivi Burada!
  36. Ankara Oyun Havaları 3gp
  37. David Banner ft Twista & Busta Rhymes – Like a Pimp (remix)(SUPER)
  38. iddaam devam ediyor en güsel cep melodileri devam :)))
  39. Şemame Enfes bir Klip
  40. Melİssa-p—–tr Altyazi Avİ
  41. Red-Kid Erzurum Versiyonu
  42. buyurn size get the fuck
  43. fuchs feat sagopakajmer-sokakların efendisi
  44. Mirkelam – Asuman [Avi+3gp]
  45. Turist Ömer
  46. Cok güzel bir ringtone olmaya aday..
  47. Nokıa 5300 Reklam Müziği
  48. Thx dolby digital Çöküşün
  49. Hiçbir yerde olmayan Nike Air 360 ın reklam müziği
  50. Turkcell Reklamındaki Tarife Yumurtlayan Tavuk Mesaj Sesi ( mp3 + wav )
  51. Rocky – Burning Heart (mp3)
  52. dj crazyb 150 200kb lık 10 15 sn lik gercek zıl seslerii mükemmel
  53. Ferrari F-2007 Sesi
  54. Elif Turan Buyut Istersen Gercek Ses
  55. Karışık Melodiler
  56. 4.000 Zil sesi TEK LİNKTE! [1375 Midi & 2642 Polyphonic Tones] Olay budur !!!
  57. KumLa YapıLan Harika ResimLer ( avi + 3gp )
  58. 300 tane karışık polimelod
  59. Fenerbahçe 3-1 Cska Moskova Maçın Golleri (Avi+3Gp)
  60. 50 CENT wav LAR BUYRUN KUCUK KB LER
  61. Damar arabesk cep telefonlari icin süper ötesi
  62. NOKiA TUNE ARABESK
  63. iddaaya devam arkadaşlar :)))))
  64. Koridor – Senin O Gözlerin Varya [ Avi+3gp ] Önizlemeli
  65. Tr_rap_melody.mp3…
  66. öykü ve berkin evlerinin önü boyalı direk dinleyin yeter
  67. Türkçe & Yabancı Remix Diyarı (Mp3)
  68. sizn için tek tek yaptımm turkçe rap we yabncı ağrlıklıı mp3.
  69. Sagopa Kajmer’den 8 tane zil sesi
  70. Message Tone (Rap Mix) RAPçiler İçin Süper Mesaj Sesi
  71. 2 Nakarat, Bİr Mesaj Sesİ, SeÇmece
  72. EMRE AYDIN – Belki Birgün Özlersin [3GP+AVİ]
  73. Yerli 3gp Klipler
  74. Kafa kesme
  75. MuRaT ÇeKeM – SeVMeK SuÇMu Mp3 ZiL SeSi (Tavsiye)
  76. Sezen Aksu- Seviyorum kahretsin
  77. Taksim Trio dan kısa bi mp3 zil sesi
  78. İddaa ediyorum bu bebek gülüşünü hiç dinlemediniz
  79. Hit Club Şarkılarının Mp3 Zil Sesleri – 3 Paket | HOT !
  80. TOKYO DRİFT 3GP kapısınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  81. Hande subaşının reklam filminin müziği özel kesim..
  82. Telefon Hoparlör Sesini Kısın F1 Formula Sesleri Muhteşem
  83. telefonunuz son mohikan çalsın
  84. Satisfantazi
  85. kisa MP3’ler
  86. efsane geri döndü şiki şiki baba
  87. Leke KLip DünYası
  88. Eski Yeni Yerli Yabancı Kısaca Ne Ararsan Burda (211 Adet Mp3 Hepside 12 Sn)Zil Sesi
  89. ömerçip ten replikler mp3 formatında full komedi bana aittir
  90. Bence Forumun En İyi Cep telefonu melodisi (beğenmeyene + rep) Agire Jiyan – Helin
  91. Melodi Cenneti
  92. Bacardi Mojito Reklam Müziği
  93. Kurtlar Vadisi Pusu Müzik Albümü (Amr Formatında)
  94. Abİ Benİ Sev +18
  95. Müthiş Zil Sesi Arşivi Forumda Olmayan Zil Sesleri 90Mb Pişmanlık %0
  96. Sümüklü Komik KomiK (Dal İçeri Süper YAaa)
  97. Nike – Pro Secret Weapon – Nike tan bir super reklam müziği daha (mp3)
  98. Kurtlar Vadisi Pusu – Öldümde Uyandım (Girdap) Mp3
  99. sener sen BASKIN VARRR
  100. SoN DaKiKa-12 ADET BOMBA MP3 (cep için)
  101. Alelelleeelley Seni Seviyorum Son Günlerin En Hiti
  102. demet, gülben, doa, feridun, nedim, ayşe hatun, cüneyt tek hepsi içerde ! 4 altntfli
  103. s.Admin ToηyMoηtaηa’nın Cep Melodisini Arakladım…Kendisinin Haberi Yok :D:D
  104. Telefon İşletmeleri – Şakaları (Açıklamalı)
  105. ErKiN KoRaY – EsTaRaBiM Mp3 Zil SeSi (Enst.)
  106. MuSTaFa CeCeLi – UnuTaMaM Mp3 Zil Sesi (Nakarat)
  107. pakito-blue moon city 50sn ses arttirilmis versiyonu
  108. delerium-silence 2 versiyonu rapid
  109. dj devil-dance with the devil.45sn ozel ses arttirilmis versiyonu ideal rongtone
  110. massive attack versiyon 1 arttirilmis ses ideal ringtone 57sn
  111. rammstain-du hast-30 sn ozel arttirilmis ses ile agir rock metal sevenler kacismasin
  112. muronun meşur çetonun anası taklidii 3gp
  113. Shrek/Şakir 3 Türkçe DublaJ ((+18))
  114. Evet Arkadaşlar Her Türlü Zil Sesi Yapılır 32 KonTöre Değil Bedava Sadece
  115. Arabesk (Damar) Mp3 Zil Sesleri (Damarcilar Buraya)
  116. 2pac-dumpin_(feat._hussein_fatal_papoose_and_carl_thoma s)
  117. ÖLDE BABA ÖLELİM HEY ALLAH sevde baba sevelim HEY ALLLLLAH SUPER BIR SEY GERCEK SES
  118. Hadise-Deli Oğlan
  119. crank (tetikçi)
  120. KURTLAR VADİSİ murodan lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine
  121. cep telefonu için güzel bir bölüm (mematinin parçası)
  122. Derby TraŞ BicaĞi Reklam MÜzİĞİ
  123. >>><<< İKİ adet borazan sesi Bİ TANESİ DATTİRİ DATTAT diye başlayan>>>><<<
  124. ŞİKİ ŞİKİ BABA KASEDİ ARANIYOR ………komik:D
  125. Yıldızlar da Kayar Zil Sesi No rapid
  126. Kakalin Bulunmaz Rus Şarkısı
  127. ==KıRaÇ – YıKıK- iNSanLAr KöTü- MÜKEMMEL 2 ZIL SESI- kesilmiştir NO RAPID
  128. Recep İvedİk İle Kamyoncunun Muhabbetİ
  129. Telefonunuzdaki Kısa Yabancı Müzikler // Mutlaka Bakın
  130. metal sevenler BU MELODİ KAÇMAZ…
  131. Kücük Kurbaga Kontür at Sevgilim
  132. Betül Demir – Süper Gerçekten “SÜPER” Bir Melodi
  133. Eflatun – Sen Nerdesin Ben Nerde Kimsede Yok Garanti Veriyorum Slow Seven Kaçırmasın!
  134. Sevgiliniz BU Melodiyi Duyunca Kendinden Geçeçek
  135. Bomba Diyorum!! Dünyada En Çok Dinlenen Mix
  136. DJ_Crazyblead YILIN remixi
  137. Kızları Çıldırtan,Yaşlıları Yeter Artık Dedirten Çınlama mp3 GELDİ!!!!
  138. ATV Anahaber müziği- gerilim dolu bir melodi
  139. öSYM şarkısı:):):)çokkkk KOMİKKKKKKK
  140. Buralarda anlaşılan mesaj sesi sıkıntısı var giderelim.
  141. Korna Sesi Arayanlar
  142. Slow Zil Sesi İsteyen Varsa İçeri….Doğu – Yaktım Gemileri…
  143. Harika bir ıslık sesi.Herkes kullansın diye..
  144. Aç telefonu
  145. ŞAMPİYON FENERBAHÇE Klibi (Avi+3gp)
  146. zillere gel:):)
  147. BÖyle Bİr Ses Daha Önce Ne Cepte Ne Nette!!! Artik Zİl Sesİn Bu Olacak…
  148. 75 yaşındaki dedenin komedi şiiri
  149. Güzel bir melodi
  150. Herkezin Telefon bu muziği çalacak..!
  151. Cep’ine Silah sesini koy süperrr!!!!
  152. cep telefonları için beğeneceğinizi umduğum slow bir melodi.
  153. Zil Sesi mi Arıyorsun? Dal İçeri..!!
  154. tuvalette anons gelirse :D:D:D
  155. Bu Yaza Damgasını Vuracak 2 Slow Melodi Burda… Kaçırmayın!!!
  156. 32 Kontör Alan Sitelerin Hit Mp3leri (Yeni)
  157. Ihlamurlar Altında Komedi Şiir Kopma Garantili😀
  158. aşkın gücü(komik şiir)
  159. Atiye Deniz – Don think Sanma [ Avi +3gp]
  160. I Love 2008 Bayılacaksınız Mükemmel
  161. Eylem-Masum Masum 3GP
  162. Recep İvedik FuLL–Kaliteli çekim+Caps+3gp
  163. Melodiniz Bass Olup Herkesi KoparTsSıN !!
  164. Hipap BebeK HerkEsin Telinde buLunmalı oynak we super komik bişey..
  165. super parcalar tam zil seslik no rapid
  166. Birini,mi isletmek istiyorsun?
  167. Sivri sinek Sesi
  168. Mesaj sesi(Ceptelefonları İçin)
  169. :::Böyle Nokia Melodisi Duydunuz Mu Nokia Alaturka CoooK Komik Tıkla indir:::
  170. Kesilmiş Mp3ler
  171. ۶..FeNeRBaHÇe MeLoDiLeRi..۶
  172. Nokia Bozuk Vol. Mix ( 5 Link )
  173. Kurtlar Vadisi 2 Zil Sesi – Ahirim Sensin / Yeşil Başlı Gövel Ördek
  174. Domestos Reklamı Kötüyüm ben Kötüyüm
  175. Arap Nokia_Telefonunda olmayana kız vermezler bu devirde_BUYRUN İÇERİ:))
  176. Antepli – Alaktar (Abimiz müşteri hizmetlerine anahtarın yerini tarif ediyor)
  177. Süper melodi(kendim yaptım)
  178. Cennet Mahallesi Beter
  179. İddia Ediyorum Bu Muzikleri Hiç Duymadınız…!!!
  180. Kaçırılmıycak bir zil sesi
  181. auroraON’s MÜKEMMEL ARŞİV – Tam 41 adet
  182. En hit parçalar <<11 adet kısa mp3>> Metamorfoz remix bile var
  183. 4 melodi güzel parcalardan <SüPeR>
  184. Rafet El Roman’ın Seni Seviyorum Şarkısındaki Gizemli Ses
  185. Full bass Pakito – Moving on stereo Full BaSs
  186. Barda 2007 Full 3gp
  187. yüksek sesli birkaç tane kısa zil sesi
  188. Yaw Ben Eklentİ Ekleyemİyorum Rar Dosyasi 3 Mb Ama YÜklemİyor LÜtfen Yardim
  189. m112den cep melodi mp3 formatında (21 EYLÜL 2008)
  190. Bu Bebeye dikkat
  191. ilginç bir cep tel melodi…
  192. ~*~Kurban Kesimi..Koptummm..(no rapid)
  193. Teknolojik halay (Yok bole bişey)
  194. Teliniz coşsun.Daha YEni ve kimsede yok.Bana Güvenin.
  195. hiç bi yerde olmayan zil ve sms seslerine devam beğenmeyene +rep
  196. böyle zil sesleriniz oldumu sizin tıklayın insin no rapid
  197. nokia bloom aranıyor lütfen yardım.
  198. Flyİng Message Mp3 Formatinda Ariyorum Benİm Tel Waw Desteklemİyor
  199. 24 ü izleyenler lütfen yardım ….
  200. Galatasaray MarŞ Ve TezahÜratlari
  201. House & Trance Cep Melodileri, (Telefonunuz Çoşsun) (Yüksek Kalite ve Editlenmişdir)
  202. eşref saati dizi müziği
  203. 116 adet Mp3 Ringtones
  204. Yurtdışına bedava SMS mesaj yolluyabilirsiniz!
  205. Tatu-Dangerous and moving (intro) NO RAPİD + BOL BAS VE HAREKETLİ…
  206. Bass + Yüksek Ses Kalite Budur
  207. kopmaya hazır olun bass şarkısının tamamı…
  208. elime gecen gün gecti indiansong(zshare) melodi tanıdık gibi…ama bomba
  209. Nokia Müziklerinde Son Moda…:D:D
  210. İzleyipte Ağlamayacak Vatan Evladı Varmı ??
  211. BengÜ – Gezegen SÜper Zİl Sesİ Tavsİye Ederİm
  212. Kalinka Mix 2008 mp3
  213. Nuri alçonun tecavuz sahnesinde çalan şarkı
  214. KURTLAR VADİSİ P.42. Bu_Sehir_Girdap_Gulum_Zurna_Mix
  215. Co-Medya Jenerik Müziği (DinLe + İndir)
  216. Dudaktan Kalbe Gecenin Huznu Gercek Ses
  217. ismail Yk – Gidersen 2008 (çıkacak albümünden)- Nakarat bölümü
  218. MURO ANNE TAKLİDİ 320kps
  219. zeybeklerden kendi yaptığım cep müzikleri
  220. Yasli genc herkesi oynatir aninda havaya sokar
  221. 50 Cent Sms
  222. En Güzel Dizi Müzikleri (AMR)En Güzel Dizi Müzikleri (AMR)
  223. Wapmatix Klip Bebek (ORJİNAL FULL)MP3 04:10
  224. Sagopa Kajmer TAM “24” MELODİ, KALİTELİ (MP3)
  225. Musa & Gülşah – Yalnızım “Çek Git Bebeğim” Şarkının Son kısmı – Beyaz Show inodnod
  226. KaZıM KoYuNCu – İşTe GidiYoRuM Mp3 ZiL Sesİ (Tavsiyemdir)
  227. Familia Tokat – Gurur Melodi
  228. Harika bir cep melodisi Kacirmayin
  229. Kalsik Nokıa melodisinin hiç duymadıgınız ReMiX’leri bu pakette 40 Adet
  230. Zil Sesimi İstiyorsunuz… Alın size 10 numara bi zurna sesi
  231. Linkin Park – A Place For My Head+Alternatif
  232. Kurtlar vadisi Bu Şehir Girdap Günü Cep İçin Süper Remix (Şiddetle Tavsiye)
  233. Degişik Sesi Yüksek Zil seslik melodi
  234. > Beşiktaşlılara Özel Çλ®ŞI Melodisi <
  235. Kahkaha sesi arıyorum!! Bulamadım yardımcı olursanız sevinirim
  236. WapMatix De Çıkan Saz Mix Buyrun
  237. Dj Arma-Disco MüKeMMeL SeS KaLiTeSiYLe
  238. Türk Hava Yollari(Hostes Sesi)
  239. Ebru Yaşar & İsmail Yk – Seviyorum Seni 2008 Yepyeni Tek Parça [Albüm Tanıtımından]
  240. TELEFONUNUZ ÇALARKEN HERKES SİZE BAKACAK – we gonna feel it EXT
  241. müthiş bir ıslık sesi gözlerin
  242. beşiktaş marşları
  243. Lütfen yardım acil lazım
  244. Laz Penguen Horon Çekiyor – Avi + 3GP
  245. JıNgLe Remixx
  246. Jamba Top 50 Zil Sesleri
  247. iyi ki varsın futbol cep mp3
  248. Kutsal Damacana-Şafak Sezer–DVD çekim+FuLL+3gp Formatında
  249. muhteşem_-Katty Perry- I kissed a girl-_remix
  250. iPhone Original Ringtones + Remixes (NEW)

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: